Povraćaj robe

Prilikom preuzimanja pošiljke molimo Vas da u prisustvu kurira vizuelno proverite svaki paket. Ukoliko na njemu ima vidnih oštećenja u obliku pocepanih delova ili nagnječenja, pošiljku ne bi trebalo da preuzmete. Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili:

Da ste dobili proizvod koji niste poručili a nalazi se na računu
Da ste dobili proizvod koji niste poručili a ne nalazi se na računu
Da niste dobili proizviod koji ste poručili a nalazi se na računu
Da ste dobili proizvod kome je istekao rok trajanj

Da ste dobli proizvod koji je oštećen
Da ste dobili proizvod koji ne radi
Da ste dobili prizvod koji podleže garanciji bez garantnog lista

u obavezi ste da nas obavestite o neispravnosti pošiljke 24h od prijema  putem mail-a gabidoo@mts.rs  Budite bez brige, u takvim slučajevima ćemo rešiti problem u Vašu korist u najkraćem mogućem roku.

U slučaju defekta obavezujemo se da Vam proizvod zamenimo, a sve troškove zamene snosi " Gabi ". Potrebno je da proizvod vratite u orginalnom pakovanju sa računom. Ukoliko je defekt nastao kao posledica neodgovarajuće upotrebe nismo u mogućnosti da prihvatimo reklamaciju.


Ukoliko nakon određenog vremena korišćenja proizvod prestane sa radom u garantnom roku molimo Vas da kontaktirate servis čije kontakte možete naći na garantom listu. Molimo Vas da račun i garanciju obavezno čuvate dok traje garantni period jer bez njih nećete moći da ostvarite uslove iz garancije. Garancija ne važi u slučaju defekta nastalog kao posledica neodgovarajuće upotrebe.
 

Ukoliko želite da uputite žalbu na neki proizvod, a nije nijedna od već navedenih, molimo Vas da nas putem e-mail-a gabidoo@mts.rs obavestite o tome. Gabi će Vam u najkraćem roku, a u okviru zakonske procedure - najkasnije za osam dana, poslati informaciju o načinu rešavanja reklamacije (popravka pokvarenog uređaja, zamena za novi ili povraćaj novca)

Ukoliko imate nejasnoća ili bilo kakvih pitanja pozovite nas na 023 581 810 ili pišite na gabidoo@mts.rs